**İZLEYİCİLER**

30 Eylül 2011 Cuma

BÜYÜK BULUŞMA



Merhabalar,

Neredeyse bir aylık bir aradan sonra tekrar sizlerleyim. Bu geçen sürede bayramla birleştirdiğimiz bir tatil, ardından okul telaşı ve küçük oğlum Tuğberk'in 1.sınıfa alışma sürecini (okula gitme saati geldiğinde oluşan, serviste devam eden, ama nedense okul bahçesine girdiği anda yok olan sebepsiz mide bulantıları ve baş ağrıları) biraz da olsa geride bıraktık. Bu arada yarım kalan ve yapılması gereken işlerimin de büyük bir çoğunluğunu halledebildim. Şimdi koca bir oh çekip, oturdum bilgisayarın başına. Dedim ki, ilk paylaşımım da bu hafta sonu yapılacak olan 6.Blog Yazarları Buluşması etkinliğine katılacağım haberi olsun. Eminim ki, benim için değişik bir gün olacak. Bir sürü yeni blog yazarları ile tanışacağım. Sizlerin huzurunda bu organizasyonu gerçekleştirmek için emek harcayan Sevgili Zeynep Özcan'a, Melike Ertunç'a, Meltem Ertunç'a ve Esra Kars'a ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum. Severek Sevgiyle Kalın...   NURDAN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder