**İZLEYİCİLER**

10 Mayıs 2013 Cuma

GELENEKSEL ARNAVUTKÖY ŞENLİĞİ'NE BEKLİYORUZ......


Sevgili Dostlar,
26 Mayıs 2013 Pazar günü gerçekleştirilecek olan "Geleneksel Arnavutköy Şenliği"ne hepiniz davetlisiniz. Ben ve bir çok blog arkadaşım, şenlikte stand açıp el işi ürünlerimizi sergileyeceğiz. Aslında stand açmak bahane, asıl amaç güzel bir gün ve beraber vakit geçirebilmek. Tabi ki sizlerin de bizlerle birlikte olması bu geçirilecek vakti daha da güzelleştirecek. 26 Mayıs Pazar günü görüşmek üzere, hepinizi bekliyoruz. Kocaman Sevgiler..... NURDAN



Tarih: 26.Mayıs.2013 Pazar
Saat: 12:00-19:00 arası
Yer: Boğaziçi Bebek Arnavutköy Kilise Meydanı


2 yorum:

  1. sevgili nurdan
    seni gormek cok ama cok guzeldi...
    bu gun cok isterdim gelmeyi ama malesef
    annelik varya....
    hele annanelik,babaannelik:)))))))
    tekrar soyluyorum seni tanidigim icin cok mutluyum....sevgilerimi yolluyorum kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl sizi görmek benim için çok keyifliydi. Bir daha ki sefere inşallah daha uzun süre beraber vakit geçirebiliriz. Kocaman sevgilerimle....

      Nurdan

      Sil