**İZLEYİCİLER**

13 Kasım 2012 Salı

AHŞAP MUTFAK SAATLERİ...

Selam,
Yoğun, telaşlı mı telaşlı, bir o kadar da güzel koşuşturmalı günler hala son gaz devam ediyor. Yine üretiyor, üretiyor, üretiyorum..... Siparişler geliyor, hazırlanıyor ve teslim edildikten sonra çalan telefonun diğer uçundan şöyle güzel bir cümle. "Canım ellerine sağlık...."  Başka ne isteyebilirim ki, bu yorgunluğun üstüne. Ben mutlu, onlar mutlu. Yorgunluk kahvesi olarak nitelendirdiğim sevgili dostlarım, hepinizi çok ama çok seviyorum. Severek sevgiyle kalın..... NURDAN


ÖNCE KESTİM, SONRA DA BİR GÜZEL BOYADIMMMM...



4 yorum:

  1. Ellerine saglik:) sen kes bizde birguzel boyayalim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede, benim kesmekten boyamaya artık çok zamanım kalmıyor.... S

      Sil
  2. Harika olmuşlar canım ellerine emeğine sağlık...

    YanıtlaSil