**İZLEYİCİLER**

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Selam,

Uzun zaman oldu değil mi? Ama araya giren oğlanın sınavı, sonuçları, tercihleri ve bir de araya sıkıştırılan tatil derken elim bir türlü gitmedi yayın yapmaya. Dedim ki; ilk yayın da güzel bir haberle olsun. Cumartesi günü Meral Sanatevi ile beraber hepinizin yakından takip ettiği Layd Craft yani Ayşin Önal'ın Balmumcu'da faaliyete geçecek yeni atölyesine önceden önceden hayırlı olsuna gittik. Gerçekten de çok şık bir yer olmuş. Henüz açılış olmadı ama biz atölyenin altını üstüne getirdik Meral Ablayla. Özellikle belirtmek istiyorum ki yeni dekupajlara eminim hepiniz bayılacaksınız. Ayşin hanım kendi bloğundan duyurmuştu ama ben de buradan tekrar yayınlamak istedim.

AÇILIŞ
1 Eylül 2012 Cumartesi
Barbaros Bulvarı Bahar Sokak No:2/D Balmumcu'da

Hayırlı uğurlu olması dileklerimle, sevgili blogcanlara duyrulur.

Sevgilerimle.....
NURDAN



Tam Meral Ablayı taklit ediyordum ki, Gökçe yakalamış bizi......

Çok tatlısınız kızlar.....



Burası ikinci kat. Bütün güzellikler ve yenilikler bu odada gerçekleştirilecek.....


Dikiş odası....


Ve artık ayrılık zamanı. 1 Eylül'de görüşmek üzere....



6 yorum:

  1. Güzelim nasıl da kıskandım Meral ablayla seni :D Gerçi telefonda bahsettim ama seninle muhakka gidelim Nurdanım :D

    Ayşin hanımı da şahsen tanımasam da bulunduğu yeri hak eden kaliteli biri olduğunu anlıyorum :D Allah emeklerini boşa çıkarmasın, kolaylıklar diliyorum ve sevgilerimi gönderiyorum :D

    Sen de sevgiyle kal bebeğim. Öpüldün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Arkadaşım,
      Ne zaman arzu edersen tabiki birlikte gideriz. Ben hiç seni yalnız bırakırmıyım. Ayşin Hanım'a gelince, evet o gerçekten çok özel bir hanım. Sevgilerimi gönderdimmmm....
      NURDAN

      Sil
  2. sevgili nurdan,
    bir solukta okudum,gezindim
    hersey cok hos gozukuyor,meral hanimla guzel bir gun olmus:)
    sevgili aysin hanimada guzellikler diliyorum.....bu adiminda
    hepinize sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, gerçektende güzel bir gündü. Kocaman sevgilerimle....

      Sil
  3. I see you love your crafts. Your bird houses are very pretty.

    YanıtlaSil
  4. Herkese kocaman merhaba,
    öncelikle güzel yazıların için çok teşekkür ederim Nurdan. Ayrıca zarif yorumları için değerli Sibel ve Cihan a da sonsuz teşekkürler.
    1 Eylül'e nasıl yetişeceğimi bilemiyorum, bütün gücümle çalışıyorum. En büyük keyif o gün sizlerle hep beraber olmak.
    Kendinize çooook iyi bakın.
    1 Eylül'de görüşmek üzere:-)))
    Sevgiler

    YanıtlaSil