**İZLEYİCİLER**

12 Mart 2012 Pazartesi

ÜRETKEN KADINLAR......

Dünya Kadınlar Günü'ne özel olarak Antalya Kale Kapı'sında üretken kadınlar iki günlüğüne yaptıkları el sanatlarını paylaşmak amacıyla standlar açmışlardı. Kadınlar ve el sanatları deyince, benim bunları atlamam mümkün değil tabi ki. İşte üretken kadınlarımızın yaptıkları ve bendeniz. Sevgilerimle... NURDAN

İstanbul'dan sonra yaşamak istediğim tek şehir.... ANTALYA
Burası Kale Kapısı
 Kale Kapısı/Saat Kulesi



Ve Standlardan Görüntüler...





Aşağıda resimlediğim stand ise Takı Tasarımı ile uğraşan Sayın Ruhsar Çetin'e ait (Konyaaltı Plajları Turkish Cafe'den kendisine ulaşabilirsiniz) Ziyaretimiz sırasında başka bir yerde olduğu için Ruhsar hanım ile tanışamadık. Yerine bakan arkadaşı bize yardımcı oldu. Sevgili Ruhsar Hanım, gerçekten ellerinize sağlık diyorum. Tasarımlarınız çok ama çok güzel ve işte o güzelliklerden kareler...













4 yorum:

  1. iğne oyalarına takıldım ben, çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Noblesseciğim,
      Yakından gerçeğini görseydiniz eğer, takılacak çok şeyler daha vardı. Ben hepsini çok beğendim doğrusu. Sevgilerimle...
      Nurdan

      Sil
  2. Antalya'da yaşayan bir İstanbul'lu olarak kesinlikle düşüncelerinize katılıyorum. Burası gerçekten çok güzel ve yaşanılacak bir yer. Sizleri de bekleriz ))
    Çalışmama yaptığınız moral , verici yorumlarınız için de ayrıca teşekkür etmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Nihat Bey,
      Çalışmalarınıza moral vermek için değil, gerçekten detayları dikkat çeken, temiz ve oldukça iyi olduğu için yorum yazmıştım. Bence çok ama çok iyi diye düşünüyorum. Başarılarr....
      Nurdan

      Sil