**İZLEYİCİLER**

14 Şubat 2012 Salı

AHŞAP HAMUR KABARTMA ÇAY VE DİKİŞ KUTULARI

Merhabalar,
Başlıktan da anlaşılacağı üzere kendimi çay kutusu siparişlerine vermiş durumdayım. Tam bitti diyorum, hop yeniden bir sipariş daha ilave oluveriyor. Yanlış anlaşılmasın niyetim asla şikayet etmek değil, beğeniliyor ki siparişler geliyor. Buda beni acaip motive ediyor doğrusu. Bu sefer çay kutumuzu sipariş veren müşterimiz ayrıca bir de dikiş kutusu siparişi vermişti. İyi günlerde kullanması dileğiyle, dün teslim edebildim. Şimdi sizlerin beğenilerine.... Sevgilerimle, NURDAN








9 yorum:

  1. nurdanıımmmm yine harikalar yaratmışsın...

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuş ellerinize sağlık..Gelsin siparişler ;)))
    SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Özlem ve Miray,
    Beğendiğinize sevindim, bence de gelsin siparişler..... -))
    Nurdan

    YanıtlaSil
  4. nurdanım ellerine sağlık valla çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  5. Yine çok güzl olmuşlar Nurdan abla ellerne sağlık =)

    YanıtlaSil
  6. Nurdancığım, yine süper olmuşlar,
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuşlar arkadaşım dikiş kutusuna bayıldım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil