**İZLEYİCİLER**

27 Ekim 2011 Perşembe

AHŞAP BOYAMA POŞETLİK

Günaydınlar,
İnanın aşağıdaki objenin başına gelenler, herhalde pişmiş tavuğun başına gelmemiştir. İki kez ana rengini değiştirdim, olmadı üstüne poşet doku çalıştım, o da hoşuma gitmedi en son kırmızı renge boyadım ve böyle bıraktım. Aksesuar olarak da Meral Sanatevin'den aldığım panjurlu cam ve kapıyı da ilave edince, ortaya en sonunda işe yarayacak birşey çıktı diye düşünüyorum. Sahibinin iyi günlerde kullanması dileğiyle, Sevgiler.....NURDAN









7 yorum:

  1. Uğraştığınıza değmiş ama, çok şık birşey şıkmış ortaya, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. epey uğraşmıssın ama ortaya harika bir şey çıkmış.nurdanım çok zevklisin bu da objelerine yansıyor.ellerine sağlık.o kapı ve panjurlu pencereden ben de istiyorum.meralden nasıl aldın posta ile mi gönderdi beni aydınlatırsan sevinirim.kocaman kucaklarım

    YanıtlaSil
  3. Dokusu çok da güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş uğraşmana değmiş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Seni biraz uğraştırmış ama sonuç çok güzel olmuş. Yalnız gözümden kaçmadı, panjurlara tutma yeri bile yapmışsın, süpersin:)

    YanıtlaSil
  6. ellerinize saglik
    hersey cok guzel
    sevgiler size

    YanıtlaSil