**İZLEYİCİLER**

30 Eylül 2011 Cuma

AHŞAP KUTU İÇİNDE HEDİYELİK SABUN (BURSA YOLCUSU)






İlk defa sabun üzerine peçete tekniği çalıştım. Minik ahşap kutumu da peçete ile kapladım.Tepe Home'da peçetelerin hem standart olanı, hem de aynı desenden cep için kullanılan küçük peçeteleri bulunuyor. Ne yapacaksın bizde tatilden gelirken getire getire bol bol peçete çeşidi getirdik. Hatta eşim takılmadan duramadı, şimdi Antalya'dakiler nereden peçete bulacak diye!..... İş, ev, çocuklar, kurs ve bir de sen koca çocuk varken Tepe Home'a gidecek zaman mı var acaba? Fırsat bu fırsat... Severek Sevgiyle Kalın..... NURDAN
  

4 yorum:

  1. Hooop ne oluyor ya bugün aştın kendini kafamı çeviriyorum televizyona bakıyorum bir yayın sonra bir daha bak ablandan aferin aldın, aferinleri öyle bol dağıtmam ona göre..Bu arada izleyicilerin yoktu şimdi geri geldi...

    YanıtlaSil
  2. Canım benim, aferinlerin için teşekkür ediyorum. Bursa paketini yayınlayıp, bitireyim dedim. Ayrıca senin yanında coşmak kim, biz kim. Var mı senden hızlısı, beceriklisi ve yaratıcısı cancazım.... Öpüyorum seni, selamlar.

    YanıtlaSil
  3. Bunlara da bakmadan gidemedim. Çok güzel olmuş ellerine sağlık...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık, çok güzeller..

    Sevgiler,

    Bengi

    YanıtlaSil