**İZLEYİCİLER**

3 Ağustos 2011 Çarşamba

AHŞAP HAMUR KABARTMA ÇAY KUTUSU






Annem, babam, ablam ve çocuklarımla beraber geçirdiğimiz 5 günlük tatil işte bitti. Tekrar işbaşına. Sayılı günler ne çabuk geçiyor değil mi? Bu tatilin en güzel yanı ise ablama da ahşap boyama ve hamur kabartma tekniğini bulaştırmış olmamdı. Hatta ablacığım (nadidelieserler.blogspot.com) öyle heveslendi ki, tatil dönüşü Meral Hanım'ı (meralsanatevi.blogspot.com) ziyarete Sapanca'ya gitti. Kendisinden ilk başlangıçta kullanacağı materyallerin bir çoğunu temin etti. Bakalım ortaya neler çıkartacak merak ediyorum doğrusu. Sağolsun Meral Hanım herzaman ki tatlılığıyla karşılamış bizimkileri. Şekerdir benim Meral Ablacığım, tanıyanlar iyi bilir..... Yukarıdaki obje ablamın arkadaşı için hediye (Meral Abla çok hızlı vallahi, benden önce sitesinde yayınladı bile). İnşallah iyi günlerde kullanır ve kullandıkça da beni anar. Sevgilerle....NURDAN


2 yorum:

  1. Çok ama çok şirin olmuşşş.. Ellerinize sağlıkkkk. Sevgilerrr

    YanıtlaSil
  2. Canım bende çok sevdim ablanı ve arkadaşını,nasıl ama senden önce yayınladım o güzel kutunu...Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil