**İZLEYİCİLER**

19 Temmuz 2011 Salı

AHŞAP RÖLYEF CAMİİ TABLO






Merhabalar,

Daha önceden de bahsettiğim gibi Ahşap Rölyef kursundaki ikinci yılımda bitti. Fakat bu yılın benim için anlam ve önemi oldukça fazla. Geleneksel hale gelen ve her yıl büyük beğeni toplayan İSMEK Genel Sergi ve Festivali’nin 14.’sü Başbakanımız Recep Tayip Erdoğan’ın eşi Sayın Emine Erdoğan ve İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Kadir Topbaş tarafından 31 Mayıs 2011 tarihinde açılışı gerçekleştirildi. Sergi 14 Haziran’a kadar devam etti. Feshane’de düzenlenen sergide, İSMEK kursiyerlerinin bir yıl boyunca el emeği göz nuruyla ürettiği eserler İstanbul halkının beğenisine sunuldu. İşte bu kursiyerlerden biri olarak benim tablomunda Ahşap Rölyef bölümünde sergilenmesi benim için inanın çok büyük bir mutluluktu. Dilerim sizler de beğenirsiniz. Sevgilerimle... NURDAN

2 yorum:

  1. merhabalar
    ben çok beğendim..ellerinize sağlık..ben bu yıl ahşap boyamaya gittim ve çok zevk aldım..bu yıl da ahşap rölyefe gitmek istiyorum ama hiç bir bilgim yok..sadece gördüklerim beni etkiledi..inş. beceririm... medine

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş.kursun hakkını vermişsiniz.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil