**İZLEYİCİLER**

2 Ocak 2011 Pazar

AHŞAP RÖLYEF GALATA KULESİ


Bu sene kursta rölyef tablo çalışmasına Galata Kulesi ile başladım. Oldukça zahmetli bir çalışma oldu. Bu tabloyu daha önce hobilerim-funda.blogspot.com adresinde görmüş ve bayılmıştım. Aslında Funda Hanım'ın bütün çalışmalarını beğeniyor ve gıpta ederek takip ediyorum. Kendisiyle ortak noktamız Sevgili Rölyef Hocamız Selma Hanım. Ellerinize sağlık diyorum Funda Hanım. Dilerim benim naçizane tablomda güzel olmuştur. Sevgilerimle....

1 yorum:

  1. hobilerim-funda.blogspot.com21 Nisan 2011 07:14

    Selam Nurdan hanım :)) Tesadüfen benim de yaptığım galata kulesi rölyefini görünce kesin bizim hocanın öğrencisidir dedim. Karşıma sen çıktın. Bu tablonu görmemiştim. Bayıldım ne güzel olmuş maşallah ellerine sağlık.Yenilerini bekliyoruz. Yine görüşmek üzere.sağlıkla kal....

    YanıtlaSil