**İZLEYİCİLER**

21 Aralık 2010 Salı

AHŞAP RÖLYEF BAHÇE

Merhabalar,
İSMEK kursu yaz tatiline girdiğinde ben de bir an boşluğa düştüm. Acaba bu yazı nasıl geçiririm diye düşünürken Baha Sanatevi'nin sahibi Sayın Funda Hanım'la tanıştım. Baha Sanatevinde yağlıboya çalışmaları, ahşap boyama ve ahşap rölyef kursları veren Funda Hanımla yaz döneminde  iç mekana dönük çalışmalar yaptık. Funda ile çalışmak, onun bilgi ve becerisinden faydalanmak benim için de ayrı bir zevkti. Tabiki en güzeli de kendime yeni bir dost kazanmam oldu. Canım benim....Bu minik tablo ilk yaptığımız çalışmadır. Sevgilerimle.....


1 yorum:

  1. Merhabalar canım tüm çalışmaların gibi bloğunda çok hoş gözüküyor,hayırlı ve uğurlu olasını dilerim.Yeni çalışmalarını sabırsızlıkla bekliyorum iyi çalışmalar dilerim sevgilerimle:)

    YanıtlaSil