**İZLEYİCİLER**

9 Kasım 2012 Cuma

AHŞAP RÖLYEF MALZEMELERİ.....

Sevgili Rölyef Tutkunları,
Rölyefte kullanılan ama temin edemediğiniz ürünlere ulaşmanız artık bir e mail kadar sizlere yakın. Siparişlerinizi e-mail ile bana bildirebilir ya da yolunuz düşerse eğer birlikte çalıştığım Elif Zeynep Hobi Malzemeleri'nden (Kutucular Cad. No:21 Eminönü) temin edebilirsiniz. Yeni ürünleri resimledikçe bu yayınımıza ekleyeceğim. Sevgilerimle....


AHŞAP ŞERİTLER

AHŞAP KAFES ŞERİTLERİ

ÇATI KENARLARI

İKİ ŞEREFELİ MİNARE

 İKİ ŞEREFELİ YARIM MİNARE

 TEK ŞEREFELİ MİNARE

 SOKAK LAMBASI 1

SOKAK LAMBASI 2

 AYAKLI ÇİÇEKLİK

AYAKLI YARIM ÇİÇEKLİK

 BÜYÜK TESTİ

 KÜÇÜK TESTİ

AYAKLI OVAL SEHPA (BÜYÜK)

AYAKLI OVAL SEHPA (KÜÇÜK)

KÜP SAKSI

 OVAL AYAKLI ÇİÇEKLİK


4 yorum:

  1. Hepsinden istiyorummmmm :)))) İlk fırsatta Eminönüne gidip gözlerimle görmeliyim bu sevimli şeyleri, haber verdiğin için çok teşekkürler Nurdan, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birşey değil arkadaşım. İyi alışverişler....

      Sil
  2. Nurdan'cım ben daha bu sabah Erkan beyden çatı süsleri aldım.Birkaç malzeme baktım. Yine güzel şeyler gelmiş. Bir ahşap rölyef sergisi hazırlığı içinde olduğumu söyleyince O'da sağolsun bizim ahşap rölyef hocasıyla sizi tanıştırayım dedi kartını uzattı :)) Nurdan Hoca benim arkadaşım dedim :))Anlayacağın ikimiz de gülmekten koptuk, kulakların çınladımı canımın içiii . Kocamaaaan öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çınlamaz olur mu? Anlayamadım başta kim çınlatıyor diye. Canım arkadaşımmış kulağımı çınlatan. Ayrıca sergi için birşeye ihtiyacın olursa her zaman emrine amadeyim arkadaşım. Sevgilerimle...

      Sil